Wie bist du

Prostolet

13 Jan 2022, 06:11

Wie bist du geschützt?

Neochem

13 Jan 2022, 06:11

Zum ersten Mal sehe ich solche Fragen in den Foren, und sie werden ehrlich in eine kleine Stupor eingeführt. Obwohl ich perfekt verstehe, dass das Thema relevant ehrlich gesagt sagen kann - ich mag keine Kondome, und ich erinnere mich nicht einmal, wenn ich sie zum letzten Mal benutzt habe. Einer dachte, dass dieser Gummi in mir sein wird, führt mich zum Horror. Nur unterbrochener Sexualverkehr mit einem bewährten Partner - mein Ehepartner. Ich weiß sicher, dass er vorsichtig ist, und wir tun seit vielen Jahren so. Ich denke, dass später und mit der Schwangerschaft keine Probleme geben wird. Da ich keine Annahme wünschen möchte, keine Ersatzschwangerschaft https://surrogacycmc.com/de/.

kbdfr
The Tiproman

13 Jan 2022, 07:13

This time Prostolet (post count: 3) asks the question and Neochem (also post count: 3) answers with a spam link.
The first two times it was the other way around:
viewtopic.php?f=10&t=26479
viewtopic.php?f=10&t=26537

Muirium
µ

13 Jan 2022, 11:02

If only you were a mod, my friend. They'd both be gone!

Wodan
ISO Advocate

25 Jan 2022, 09:54

Well at least 7bit is still member of "THE TEAM"

WHERE'S MY MONEY!?!?!

Muirium
µ

25 Jan 2022, 11:26

Also: where's 7bit!??! (I hope he's alright.)

Wodan
ISO Advocate

25 Jan 2022, 11:27

He's probably burning in hell ... ?

He took off with literally tens of thousands of Roung-GB money. Probably the biggest scammer in the entire community to date.

Muirium
µ

25 Jan 2022, 11:32

He didn't strike me as that dodgy. He was like a friendlier, just-as-full-of-shit but downright nicer parallel to Ellipse. And he certainly shipped a metric fuck-ton of caps in his day.

I just hope he didn't drop off the radar the way Seebart did.

Post Reply

Return to “Off-topic”