Well, I'll copy paste it here, if you guys think it's good enough for the Wiki I'll translate it.
Modifiera dina Cherrry MX brytare efter eget tycke. Jaha, då var det dags. Hittar du inge brytare som passar dig? Då kan du byta fjädrar, toppdel och slänga runt lite brytare som du själv vill. Förutsatt att du har lite olika brytare hemma. Det finns en uppsjö av olika kombinationer man kan göra, jag tänker inte gå igenom alla nu. Men jag kommer att visa er hur ni gör dessa modifikationer.
Öppna upp en Cherry MX brytare Först tar du loss själva tangenten över brytaren, detta går att göra med såkallade "keypullers" och även med en platt skruvmejsel om man är försiktig.
För att ta loss själva överdelen av brytaren så måste du ha minst två små skruvmejslar.

Stoppa in mejslarna i de små hålen som sitter på sidorna, sedan drar du försiktigt bakåt så kommer fästet släppa.

Sätt sedan in en skruvmejsel eller något annat som förhindrar brytaren att hoppa på plats igen.

Stoppa sedan in de små mejslarna i hålen, fast på andra sidan. Dra försikt loss fästena på andra sidan.

SÅDÄR, nu har du öppnat din första brytare.

Brun Cherry VS Grå Cherry

Jag bytte ut fjädern som tillhör den grå Cherryn till fjädern från den Bruna, detta gör att min space knapp kommer vara lättare att trycka ned.
Nu har jag satt tillbaka fjädern och själva brytaren på fjädern.

Och sist men inte minst, på med locket!

Done and done! Du har nu bytt din första fjäder!